ПАМ'ЯТКА
1. Запис дати і виду роботи розміщуй посередині робочого рядка.
2. Між роботами пропускай 4 клітинки.
3. Починай писати на другій повній клітинці зверху та від поля чи згину зошита.
4. Цифри пиши висотою в одну клітинку (за правилом).
5. Літери пиши каліграфічно. Малі літери пиши в 1-2 класах висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки.
6. Великі літери пиши заввишки в півтори клітинки.
7. Кожну цифру, знак і літеру записуй в окремій клітинці.
8. Математичні вирази пиши в рядку або в стовпчик. Між стовпчиками прикладів, рівнянь пропускай 3 клітинки.
9. Не виходь за межі рядка.
10. Виправлення роби ручкою.
11. Щоб виправити помилку, закресли неправильно написану літеру чи цифру навскіс (справа наліво) і зверху напиши потрібну.
12. Виконуй роботу над помилками.
Пам'ятай ! Після чисел найменування пиши скорочено.
Ø Без крапки: 2 мм, 3 см, 4 дм, 5 м; 6 г, 7 кг, 9 ц, 4 т; 12 сек, 13 хв, 14 год;
Ø Крапку став після скороченого найменування грошової одиниці: 25 грн., 30 к.
Ø Назви предметів біля цифри записуй скорочено, за правилами скорочень: 40 в, (відер), 10 ябл. (яблук), 6 ящ. ( ящиків)
ØУ відповіді до задачі назви предметів пиши повністю (крім загальноприйнятих скорочень)
Наприклад : Відповідь: 5 слив. Відповідь: 7 дм
Одиниці швидкості: 6 м /сек
Одиниці площі: 45 см, 34 м .
2. Між роботами пропускай 4 клітинки.
3. Починай писати на другій повній клітинці зверху та від поля чи згину зошита.
4. Цифри пиши висотою в одну клітинку (за правилом).
5. Літери пиши каліграфічно. Малі літери пиши в 1-2 класах висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки.
6. Великі літери пиши заввишки в півтори клітинки.
7. Кожну цифру, знак і літеру записуй в окремій клітинці.
8. Математичні вирази пиши в рядку або в стовпчик. Між стовпчиками прикладів, рівнянь пропускай 3 клітинки.
9. Не виходь за межі рядка.
10. Виправлення роби ручкою.
11. Щоб виправити помилку, закресли неправильно написану літеру чи цифру навскіс (справа наліво) і зверху напиши потрібну.
12. Виконуй роботу над помилками.
Пам'ятай ! Після чисел найменування пиши скорочено.
Ø Без крапки: 2 мм, 3 см, 4 дм, 5 м; 6 г, 7 кг, 9 ц, 4 т; 12 сек, 13 хв, 14 год;
Ø Крапку став після скороченого найменування грошової одиниці: 25 грн., 30 к.
Ø Назви предметів біля цифри записуй скорочено, за правилами скорочень: 40 в, (відер), 10 ябл. (яблук), 6 ящ. ( ящиків)
ØУ відповіді до задачі назви предметів пиши повністю (крім загальноприйнятих скорочень)
Наприклад : Відповідь: 5 слив. Відповідь: 7 дм
Одиниці швидкості: 6 м /сек
Одиниці площі: 45 см, 34 м .
Правила поведінки під час перерви
- Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.
- Під час перерви забороняється:
- бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;
- штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;
- сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися.
- У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
- Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
- Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.
Правила поведінки на уроках
- Учні зобов'язані приходити до школи за 10–15 хвилин до початку занять.
- Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.
- Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.
- Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
- Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку.
- Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.
- Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.
- Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.
- Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.
- Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
- Забороняється користуватися мобільним телефонами під час проведення уроків.
Вказівки по веденню щоденника
- Щоденник є шкільним документом учня.
- Учень (починаючи з 2 класу) охайно заповнює обкладинку, вписує назви предметів, прізвища, імена і по батькові викладачів, розклад уроків, факультативних занять, позакласних і позашкільних заходів.
- Учень щодня записує домашні завдання в графи того дня, на який вони задані, в період шкільних канікул — план позакласних і позашкільних заходів.
- Учень пред'являє щоденник на першу вимогу вчителів і класного керівника.
- Батьки щонеділі переглядають і підписують щоденник.
- Адміністрація школи здійснює систематичний контроль за веденням щоденника.
Немає коментарів:
Дописати коментар